Tråktisdag!

  Hehe, ja vad kan man säga. Claes har börjat jobba kväll nu igen så nu sitter man själv hemma och får laga mat till sig själv. Det är nog det tråkigaste, laga mat till sig själv. Men men, det måste göras. Roligare när det måste göras för två personer. Idag har det varit jobb för hela slanten. Regionschefen var på jobbet idag och kikade lite. Hon tyckte vi hade det väldigt fint och strukturerat på jobbet och det är ju kul.
  Jag försov mig i morse med. Skulle egentligen på ett läkarbesök i morse men jag försov mig som sagt. Skulle varit där vid halv 9 men jag vaknade av Phoebes skrik vid 8.55. Ibland är det tur att hon jamar till om man glömt ställa klockan. Var så himla trött igår så jag somnade framför tvn och sen gick jag direkt in till sängen och somnade utan en tanke på att ställa klockan. Upp som ett skott fick det bli i alla fall. Skulle vara på jobbet vid halv 10 så jag hann inte ringa till sjukhuset eller någonting så det vara bara att dra till jobbet med ett knäckebröd i handen. Får ringa imorgon istället och kolla om man kan boka om den tiden.

  Nu sitter jag och kikar på Äntligen hemma. Det är väl det enda positiva med att vara själv, man får sköta fjärrkontrollen precis som man själv vill. 

 Stor kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0