Onsdag redan!

  Känns helt galet att vara hemma igen. Jag är riktigt taggad på jobbet iaf, lite förkyld men det får man se förbi liksom. Känns skönt att vara hemma igen iaf. Jag har börjat skriva en reseberättelse i Word men den kommer bli ruggigt lång. Sen är det svårt att komma ihåg allt vi har gjort eftersom vi gjorde nästan 3-4 stora grejor varje dag så när jag har bilderna kommer det bli mycket lättare. Claes stannade i Vetlanda för att köpa bil och hämta katten och han har båda kamerorna där så det dröjer till fredag tills jag kan kika på bilder.

  Vi har iallafall haft en helt underbar resa alltså, är så tacksam att man fick uppleva allt det där liksom! Stort tack till Claes mor att jag fick följa med=)

  Nu ska jag pyssla lite här hemma. Göra en adventsljusstake=) Imorgon ska jag ta upp julstjärnan och stakarna från källaren och pyssla ännu mer. Det är så sjukt trist att vara själv hemma. Igår var Erika här iaf och vi käkade julskinka, drack must och åt skumtomtar. Riktigt mumsigt! Måste ju komma in i julkänslan nu när man kommer hem!

  Hepp hepp, tvätten piper.... Hur mycket tvätt som helst och när Claes kommer hem blir det lika mycket igen! SUCK!!!! Stor kram på er alla=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0