Julmiddag med jobbet ikväll!

  Jajemensan! Det är dags nu för lite julmiddag på jobbet. Behövs lite vin för att lugna ner sig i all julstress nu. Igår var en liten panikartad dag. Det började med att jag skulle till sjukhuset i Varberg på ett litet besök, som gick väldigt bra by the way. Claes hade inte kommit hem igår så jag fick låna Hannas bil så jag gick och hämtade den tidigt på morgonen. Sen åkte jag i god tid till Varberg och åkte hem så att jag var hemma innan 12 typ. Sen sprang jag till jobbet med en korv i handen. Sen var det fullt ös medvetslös på jobbet hela dagen. Hur mycket man än gjorde kändes det inte som man kom någonstans. Ljusen står längst bak i butiken och bara väntar på att bli uppplockade i tomma hyllor nu när det kommer vara vår bästa säljhelg någonsin. Får köra en rejält rejs nu på morgonen så att det kommer upp. Sen kommer det vara så sjukt mycket folk hela dagen och alla ska ha ljus nu.

  Ikväll är det som sagt julfest och det ska iaf bli väldigt roligt! Har vi alla sett fram emot länge.

  Nu ska jag pallra mig till jobbet. Claes kom hem igår med med alla våra bilder! Över 2000 stycken så han sa att han skulle lägga ut det mesta på facebook. Får inte plats med 2000 här i bloggen men lite bilder kommer, det lovar jag!

  Kram kram

Kommentarer
Postat av: anonym

Var är alla bilderna som du lovat??

2010-11-30 @ 21:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0