Vilket väder!=)

  Kunde det inte varit lite mer sån här värme i helgen när vi badade?! Eller när vi åt glass på Sveriges största glassbar i Visby?! Jaja, bättre sent än aldrig. Men nu börjar det bli sådär ruggigt hett i lägenheten så jag har försökt att hålla mig utanför så gott det går.

  Igår jobbade jag från halv 9 till 18.10 så en hel dag helt enkelt. Kändes som att jag varit borta länge för det hade hänt en hel del i butiken. Vi började morgonen med ett personalmöte och det var mycket att gå igenom eftersom det var längesen sist. Sen hade det kommit en massa nya fina varor. Kakburken som jag visade innan var ganska stor. Det kunde man inte tro, men den var verkligen super duper super söt!

  Här kommer lite bilder från helgen som gått. En härlig liten tripp till Gotland var det. Helt underbart! Ville bara stanna kvar och njuta lite till, men det får bli till nästa vår igen när Linnea är tillbaks från utlandsstudier.


Utanför österport i Visby city.

Syrran på en uteservering i solen.

Jag på klätterväggen!

Linnea höll oss säkra på väggarna.

Sveriges största glassbar! MUMS!!!!!!!!!

Linnea på en utkiksplats som heter Högklint (tror jag). Skulle vara den vackraste utsikten på Gotland men som ni ser så kunde man inte så mycket=)

Jag på ringmuren=)

  Alla bilder från vår lilla resa finns på Facebook. Här visade jag lite godbitar bara=)

  Nu ska jag hoppa i säng för att vara utvilad till jobbet imorgon!

  Sov så gott allesammans=)

  Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0