Sån grym halsbränna hela dagen!

  Usch! Så blir det när man inte äter regelbundet och bra mat. Har kännt mig jättekonstig hela långa dagen alltså. Och nu är det ännu värre. Tänkte att det kunde gått över när jag käkade nu ikväll, men nu är det ännu värre. Vill bara dra något gammalt över mig, somna och vakna utan halsbränna imorgon! Då säger vi så! Det gör jag=) Hehe.

  Idag har jag jobbat en liten stund. 4 h bara men det blev en del gjort i alla fall. Imorgon skulle det komma massa nya roliga varor så det ska bli toppenkul. Massa nya roliga saker till det nya temat. Så idag har vi fixat plats så att vi kan få in lite grejor som kommer imorgon. Sen kommer vi ha ett Weekenderbjudande denna helgen på våra fina manchesterkuddar. Så om ni behöver kuddar så kom och shoppa hos oss=) Här är lite nya fina grejor som vi kommer få imorgon och en liten bild på en av kuddarna som kommer vara billigare denna helgen!



  Härligt va!!

  Glömde nog skriva en sak igår, när jag kom hem från jobbet stod det en jättefin bukett med rosor på soffbordet. Min lille prins hade köpt jättefina blommor=) Så underbar är han den där killen jag har!

  Hoppas alla haft en bra dag=)

  Kram kram


Kommentarer
Postat av: erutka

tjena snygging! skickade sms till dig innan men har inte fått något svar (inte för att det var något viktigt..) så jag tänkte sponsra dig med en kommentar :) hoppas du har det kul och att ni vann något på bingon igår. såg på tv:n innan att premiären till sex and the city är den 27:e och inte den 28:e.. trist! men det ska bli kul att se de iallafall, fast en goodie bag hade suttit fint hehe :) trevlig helg!

2010-05-13 @ 14:14:27
URL: http://erikanorberg.blogg.se/
Postat av: Becko

titta på inlägget den 5/5... Där ser du att jag skrev att jag hade startat bloggen igen :D

I now it! ;D



2010-05-14 @ 09:40:04
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0