Onsdagsmorgon har guld i mun!

  Eller något?! Sitter med en kopp te och tittar på vakna med the voice och fråga Olle. Skrev faktiskt in en fråga idag men än så länge har den inte kommit fram. Kanska va en lite för lång fråga. Ska snart dra till jobbet men först blir det ett avsnitt av DH. Det hör till på morgonen. Idag kommer det varor och jag vet inte hur mycket så det blir en överraskning.

  Claes är på anstälningsintervju för ett sommarjobb på servera. Packa mat och sånt till alla matbutiker. Håller alla tummar och tår för att han får det alltså! HEJA CLAES!!!! Så behöver inte jag va så bitter i sommar när det bara är jag som jobbar och han ligger på stranden. Hehe.

  Ikväll blir det Peters Popquiz på Harrys. Härligt härligt=) Jag har förhoppningar om vinst idag alltså. Heja oss!

  Ha en bra dag allesammans!

  Hej svejs

  Ps. Jag ska ta med en full påse med bullar till jobbet om det är någon som vill smaka?!

Kommentarer
Postat av: Becko

Nu har jag min blogg igen =)



Hoppas det går bra för Claes på intervjun idag!!

Kan ju inte ligga och glassa hela sommarn :P

2010-05-05 @ 10:50:03
URL: http://denlillakotten.blogg.se/
Postat av: Sophie

När kommer du hem?!

2010-05-05 @ 17:34:48
Postat av: erutka

tjoooohoooooo! jätte grattis till claes som fick jobbet, gött för er båda! vet du vad som hade varit kul? om du la ut lite fler bilder hemmifrån, det hade varit kul att se tycker jag :) vi ses inom en timme! krauuum*

2010-05-06 @ 12:06:52
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0