Nu är det maj igen!

  SKÖNA MAJ VÄLKOMMEN TILL VÅR BYGGD IGEN!!! Nu är det maj igen och snart min födelsedag. Tänk vad åren går fort. Helt galet alltså! Nu är man snart 21 och det känns som det var igår man fyllde 20.

  I fredags firade valborg med en god middag på Bulls med Hanna och hennes mamma. Mycket trevligt och vi invigde uteserveringen också med ett glas rosé. Härligt härligt! Det blev en tidig kväll och jag somnade sött ensam med lilla Phoebe. Claes har varit i Lund hela helgen så kissen har varit helt ensam. Jag åkte till Malmö på lördagförmiddagen och syrran och jag åkte till Entré för att käka lunch. Sen gick vi till hemmakväll och köpte lite godis och hyrde en film. Sen hade vi myskväll med en massa god mat och mys. I dag började vi dagen med en kopp kaffe ute på syrrans härliga balkong. Sen gick vi in och kollade på en massa gamla bilder på datorn. Kul kul!

  Nu ska jag snart åka iväg och möta Erika och hennes kompis för att spela Bilbingo. Erkänn att man får många vuxenpoäng, nästan lite pensionärspoäng också när man spela bilbingo! Men vi ska ta hem jackpotten har vi bestämt. Ska bli ruskigt spännande alltså!

  Längtar lite efter Claes nu när man inte sett honom på hela helgen. Känns tomt och trist för tillfället. Är lite rastlös och vet inte riktigt vad jag ska hitta på fram tills jag ska åka. Inte så långt kvar tills jag ska åka dock men ändå! Ska gå och fräscha upp mig lite!

  Önska mig lycka till på bilbingon!!!! HOPPAS VI VINNER!!

  Hej svajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0