Måndag igen=)

  Nu är det måndag igen! Fasiken vad veckorna och helgerna går fort alltså. Snart har jag min första semestervecka någonsin. Tänk att för första gången någonsin få betald semester. Det känns ganska gött måste jag säga.

  Idag har jag jobbat ett rätt kort pass men vi har fått ganska mycket gjort i alla fall. Efter jobbet skulle jag gå och byta vår sodastream patron, skulle gjort det i helgen men jag glömde det så nu när jag äntligen fått tummen ur så var de slut. Så trist, men men. Får ta det någon annan dag istället! Sen gick jag faktiskt och investerade i två nya bh:ar. Jag har haft mina hur länge som helst så jag behövde verkligen en lite upgrade. Jag är så nöjd alltså=)

  Ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer. Är väldigt trött, men jag tror det blir en liten promenad och sen bara lite slappo i soffan=)

  Ha en skön kväll allesammans!

  Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0