Lördag med lite ärenden på stan!

  I morse vaknade vi vid halv 6 utav ett kras i lägenheten. Phoebe hade hoppat upp på våra hyllor där vi har spotlights i, dom sitter väldigt högt upp, men hon hade lyckats komma upp på något vänster och hon är ju ingen graciös katt precis så hon rev ju ner allt som kom i hennes väg. Vi blev ju helt klarvakna och yrade runt i lägenheten innan vi fattade vad som hade hänt. Sen hade vi ruggigt svårt att somna om båda två. Låg länge innan vi somnade om igen. När vi vaknade blev det en dusch och sen sprang vi ut på stan. Hade lite ärenden och så var ju vädret helt underbart. Nu har vi köpt studentpresenter till alla som tar studenten i år! Spännande va=)!! Sen träffade vi Hanna och Andreas och tog en glass. Det var ruggigt gött. 

  I morse när jag vaknade kände jag att nu har jag fått urinvägsinfektion igen. Har kännt av det lite i snart 2 veckor men idag gjorde det ruggigt ont. Jag ringde till sjukan men det var inget svar idag. Det hade fått bli akuten men det kostar så sjukt mycket. Jag berättade det för Hanna när vi va på stan och hon hade några tabletter kvar från när hon var i Spanien. Hon har berättat om dom innan, mirakelpillerna och nu kan jag verkligen hålla med. Jag hängde med dom hem efter vi hade käkat glass och fick mig några tabletter. Nu känner jag ingenting. Helt otroligt alltså! Jag har i och för sig druckit 2 liter tranbärsjuice idag och tagit någon ipren men jag tyckte inte det hjälpte men nu är det helt bra igen!! Gött som tusan=) I Spanien behövde man bara gå till apoteket och säga att man hade urinvägsifektion så fick man de här tabletterna. Man behövde inte gå till någon läkare eller något, och Hanna hade aldrig fått tillbaks urinvägsinfektionen när hon käkade dom här och det är ju ett gott tecken=)

  Ikväll ska vi ut och käka någonstans på någon uteservering. Ska bli mumsigt värre=) Ska fixa mig i ordning lite granna nu tänkte jag och sen ger vi oss ut på staden igen. Ska bli skönt att inte behöva frysa när man sitter ute längre. Eller jag hoppas inte det i alla fall. Tar på mig ganska mycket kläder i alla fall. Nu i början är det nog ingen risk, men framåt kvällen kanske det blir värre.

  Ha en skön kväll allesammans=)

  Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0