Ja må jag leva, ja må jag leva!!

  Hehe. Jag gillar att fylla år faktiskt. Fortfarande samma pirriga känsla i kroppen nästan. Fast det känns inte lika speciellt längre som när man var liten. Då låg man och sov räv hela morgonen och hörde riktigt hur familjen pysslade ute i köket med presenter och en specialitet som vi hade hemma, en banan med ett ljus i. Hehe. Det var en klassiker! Kom ihåg speciellt en födelesedag när jag vaknade vid 4 på natten och trodde att klockan var dags för sång. Jag låg där och väntade och väntade och till slut blev jag förbannad och ledsen så jag gick in till mor och far och sa, "Varför kommer ni aldrig?". Då sa dom att klockan var jättetidigt på morgonen. Där snackar vi sova räv hela natten!

  Idag vaknade jag (först av Claes klocka) och sen efter lite rävsovande, av en skönsjungade Claes som gjort i ordning en fin bricka med kanelbullar och mjölk. Han hade även slått in ett fint paket=). Sen skrev chefen grattis och  att hennes tåg var försenat, kul start på första dagen efter en månads sjukskrivning alltså. Hehe. Så jag stack och öppnade och sen kom hon inspringánde där på jobbet. Kändes så konstig för det kändes inte som det gått en månad sen hon var där sist. Helt helt galet! Var som att det var i fredags vi sågs sist! Kul att ha dig tillbaks i alla fall=) Sen jobbade jag hela långa dagen och stängde butiken. När jag kom hem gjorde jag Thailändsk köttfärssås. Mums så gott!

  Nu ligger vi i soffan och myser framför Roast på berns. Skitkul ny snubbe som roastade nu. Har aldrig sett honom innan men han kommer nog komma som ett skott, ungefär som Björn Gustafsson.=)

  God natt och tack för alla gratulationer allesammans!=)

PS. Bjuder på en skön 80-talsbild, för jag är ju trots allt född på 80 talet och stolt är jag för det alltså!




  PS,2. Har ni kollat på Superprinsen än?! Gör det för det är riktigt kul! Kommer snart ett nytt avsnitt hörni!

Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha fy fan! Jag försökte ringa dig idag men du svarade inte din buse. Jag hade tänkt bjuda på skönsång :) Hoppas din dag var bra! Saknar dig :) Kramar

2010-05-11 @ 04:51:58
Postat av: Felicia

Grattis Grattis :D

2010-05-11 @ 18:02:43
URL: http://whentearsstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0