Ikväll börjar FESTEN!!!!!!!!!

  Hörni, ikväll börjar årets höjdpunkt. Det stora schlagerfesten sätter igång på riktigt med start om knappt en timme. Som jag har längtat! Detta ska bli ruggigt skoj=) Tänkte jag skulle lista dom jag tror kommer gå vidare. Det är 10 bidrag som går vidare från varje semifinal. Sverige är med på torsdag!

1. Albanien
2. Belgien
3. Island
4. Lettland
5. Moldavien
6. Portugal
7. Ryssland
8. Slovakien
9. Estland
10. Grekland

  Ni får inte tro att jag tycker att alla dessa låtar är bra. Kanska är 5 av dessa som jag gillar! Semifinalen på torsdag blir lite svårare för där är det många bra låtar. Detta är vad jag tror så får vi se hur många rätt jag har! JAG ÄR SÅ LADDAD!!!!

 Idag har vi varit i Ullared och storhandlat. Massor med nödvändigheter fick vi med oss hem. Det enda onödiga vi köpte var ett chokladfondue sett. Hehe. Men det är ju så gott. Få se när man får användning för det i framtiden=).

  Nu ska jag lägga mig och kika på Äntligen Hemma fram tills Semifinal 1 drar igång!

  Ha en underbar kväll och njut av schlagern precis lika mycket som jag kommer att göra!

  Hej svejs

Kommentarer
Postat av: nettan

jag missade det....tusan. får inte missa det på torsdag dock!

2010-05-25 @ 22:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0