Hela lägenheten doftar kanelbullar!

  Mums mums mums mums!!! Hela lägenheten doftar kanelbullar. Fick ett litet ryck och blev så himla sugen på att baka bullar. Igår när jag såg på Bonde söker fru which by the way var ganska roligt. Han som trillade av hästen där om ni såg det, bakade bullar till Linda innan hon kom och så kände jag ett grymt sug efter bullar. Vi har inte satt in dom i ugnen ännu men det luktar från plåtarna nu när de ligger och jäser. 92 st bullar blev det så det blir att rensa upp i frysen nu. Kul att ha något att bjuda på när folk kikar förbi.

  Idag har jag städat lite också, gått ner på stan och köpt ett sommartäcke och en ny frukostskål för jag råkade ta sönder en av våra. FASEN!!! En sån där Iitala skål och den kostade multum. Fasiken.

  Nu skriker bullarna på mig att jag ska komma och pensla dom och hälla lite pärlsocker på dom!

  Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Becko

Åh det blev bullar till slut =) Vad gott!

Nu blev jag också sugen på att baka bullar...



Synd att Alva inte var så glad i att jag pratade i telefon idag =( Typiskt!! Hon som sov så gott precis innan. Menmen så är det ibland ;)



Hör av dej när du är på vägen hem till vetis så får vi träffas på en kopp kaffe :D



Hade gott!

Kram

2010-05-04 @ 19:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0