Harrys ikväll!

  Idag gick vi upp ganska tidigt och åkte och hämtade Hanna och Andreas och drog mot kungsbacka och freeport. Jag hittade knappt någonting. Lite trist men jag köpte nytt shampoo och balsam och ett värmeskydd. Sen hittade jag lite trosor på filippa K som var billiga och såg sköna ut så dom köpte jag med. Lite trist kanske men men. Det var inte riktigt min stil på kläderna där och dom kläderna jag hittade som jag tyckte var snygga kostade typ multum och lite till. Håller mig till min favoritbutik Monki! Gina Tricot är också grymt bra tycker jag.

  Ikväll ska vi gå och käka på Harrys och jag ska äta kycklingvingar. Det ska bli ruskigt gott alltså=) Ska gå och fixa mig iordning lite grand. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig. Är faktiskt lite sugen på att gå ut sen men vi får se vart kvällen slutar. Kanske slutar efter maten på Harrys eller med vidare utgång. Har knappt varit ute här i Halmstad. Lite dåligt kanske men jag är inte riktigt för att gå ut så mycket. Vet inte varför men jag tycker alltid att förfesterna är roligare än att stå i kö och vänta till att stå i ännu mer kö till baren och trängas på ett dansgolv och inte kunna prata med varandra. Sen har det funnits många kvällar där man gått ut och haft askul med. Får se vad som händer helt enkelt!

  PS. JAG FYLLER ÅR PÅ MÅNDAG=) Hehe. Ja, må jag leva!



Skål för Stina Lövgren!!=)

Kommentarer
Postat av: Erutka

Hahaha! Tvivlar du på min dansteknik? Upp till bevis på grillningen hos Sandra! Vi ses imorgon schtinky :)

2010-05-08 @ 20:48:42
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0