Godkväll alla BINGOLOVERS!!

  Har precis kommit hem från bilbingot och vi vann varsin 100 lapp idag. Fick tillbaks insattsen i alla fall. Det är så grymt kul det där alltså. Synd att man inte kan va med nästa vecka för då är jag nog på väg till Gotland skulle jag tro. Eller jag vet att jag är det=)

  Igår blev det som sagt kycklingvingar på Harrys och det var grymt gott som vanligt. Skulle kunna leva på de där kycklingvingarna. Vi satt kvar och tog var sin drink och spelade lite black jack och avslutade kvällen ganska tidigt. Det var en mycket trevlig och alldeles lagom kväll. God mat och gott sällskap!

  Imorgon är det min födelsedag men det känns inte som att jag fyller år redigt. Jag hoppas verkligen på lite skönsång av min sambo annars blir jag besviken alltså. Jag har ju redan fått min födelsedagspresent för rätt längesen så några paket kan jag inte räkna med, men lite sång är väl inte för mycket begärt?!! Hehe. Födelsedagar är speciella tycker jag faktiskt. Kan inte fatta att det är ett år sen jag fyllde 20. Åren går så fort! Då var vi ute och käkade på Tylösand med familjen och det var solsken och varmt. Det blåste lite men det gjorde inte så mycket. Nu är det ju värsta höstvädret och det suger faktiskt!

  Nu ska jag snart hoppa i säng så det blir den 10 MAJ (min födelsedag) fortare!

  Puss och kram allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0