Fredagsmys med Ben&Jerry glass=)

  Idag har jag jobbat hela långa dagen. Vi har fått massor gjort! Superkul verkligen=) Sen tror jag att vi lyckades ganska bra i säljtävlingen idag också. Vi tävlar mot en annan butik i att sälja slå in, presentpapper, snören och en massa annat sånt gojs och idag har det gått riktigt bra. 

  Efter jobbet gick jag förbi Hemmakväll och köpte en Ben&Jerry glass. Har varit så sjukt sugen på glass hela veckan. Värmen får en att få sug efter glass alltså. Nu ligger jag mätt och go i soffan och kikar på Speed 2. Spännande alltså=) Ikväll har vi käkat tacos med, det hör till fredagsmyset alltså.

  Jag är sugen på att göra något i helgen, men jag vet inte redigt vad ännu. Sugen på att åka någonstans, men det blir nog inget med det skulle jag tro. Vet inte vad vi ska hitta på varken imorgon eller på söndag. Eller jag måste ner på stan imorgon och fixa nytt batteri i min bankdosa. Vilken rolig helg det låter som va=) Hehe. Fast det är rätt skönt att vara hemma i alla fall.

  Nehpp, nu ska jag koncentrera mig på filmen en stund. Ska bara lägga upp det här klippet. Claes filmade från vår balkong innan när han såg ett fyllesvin. Klockan är inte ens halv 9 här när Claes lyckades få syn på ett fyllo och tog fram kameran. Vilken jävla idiot det är alltså!



Ett ps bara. Jag och Claes stog och väntade på att glassbilen skulle komma i 40 minuter. Vi hade kollat upp att den skulle komma vid halv 9 men vi stod där och väntade och ingen glassbil kom minsann. Ruggigt dålig stil tycker jag. Va så himal sugen på trollerimix.

Ett ps till. GRATTIS NETTAN PÅ FÖDELSEDAEN!!!! Hoppas du haft en kanonbra dag och fått en massa fina grejor. Lär ses imorgon när jag kommer förbi för att jag är på stan=) Hehe.

  Stor kram

Kommentarer
Postat av: Nettan

Tack fina Stina!

2010-05-21 @ 23:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0