Finalen av Lost avklarat!

  Med en blandning av rys på benen och tårar i ögonen och skratt lite titt som tätt måste jag tyvärr säga att en av mina absoluta favoritserier är slut! Måste vara bland det smartaste som någonsin producerats. Nu sitter jag här med en liten vemodig känsla i kroppen. Vad ska kunna ersätta denna briljanta serie. En serie så spännande att man inte kan slita sig. En serie så komplicerad så att man inte kan missa ett avsnitt utan att vara helt "LOST". En serie som fått så mycket spekulationer om vad som ska hända i nästa avsnitt att det finns flera sidor där man kan diskutera teorier hit och dit. Helt enkelt briljant! Och nu är det slut, och det var ett bra slut. Allt knöts samman i en fin fläta och jag sitter här helt tagen. Om ni inte har tittat på Lost någon gång så slår jag ännu ett slag för denna serie. Hehe, ni kanske har märkt nu att jag gillar den!

  Idag har jag jobbat hela långa dagen. Öppnade idag och knasiga Nettan kom inspringade på jobbet och trodde att hon skulle öppna. Hon fick gå på stan en sväng tills hon började. Vi hann göra en hel del idag faktiskt, fast det finns mycket mycket kvar. Nu är jag ledig tills på torsdag och det känns rätt så konstigt faktiskt. Men jag har mycket att göra. Imorgon tänkte jag gå till en cykelverkstad med min cykel och få den pumpad och åtdragen. Jag satte ju ihop den själv förra året och jag tror inte det blev så bra. Handbromsarna slår i mot framhjulet hela tiden så tänkte om dom kunde fixa det lite. Sen ska jag ringa till klätterklubben och fixa ett vaccinationskort från Vetlanda sjukhus. Ni hör ju, det finns en del att göra.

  På fredag ska vi på Sex and the city 2!!!!!! Jag längtar som tusan. Just det, ska boka bord på Harrys med så att vi kan käka innan vi går på bio. Det är jobbet som ska ha en liten myskväll på fredag. Ska bli så skoj!

  IMORGON ÄR DET ÄVEN FÖRSTA SEMIFINALEN AV EUROVISION SONG CONTEST!!!!!!!!!!!!!!! FATTA ATT JAG ÄR LADDAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  God natt=)

  Stor kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0