Den stora finalen!

  Jahapp. Nu är det en stor final utan Sverige i startfältet. Jag funderar lite över hur det kommer se ut ikväll. Det känns som att vem som helst kan vinna men jag har tippat på mina favoriter här. Detta är hur jag tror att det kommer se ut i slutet.

1. Tyskland
2. Armenien
3. Rumänien
4. Turkiet
5. Frankrike

  Detta är en topp fem lista. Egentligen utan inbördes ordning men jag tror att dessa låtar kommer ligga i toppen.
Claes lista:

1. Frankrike
2. Danmark
3. Cypern
4. Azerbaijan
5. Moldavien

  Nu får vi se vem som tippat flest i topp 5. Vågar inte lita på mig själv efter min brutala feltippning i torsdags. Men men. Vi får se hur det blir i kväll. Har egentligen bara Danmark, Norge, Island, Tyskland och Frankrike som favoriter. Hehe, så om någon av dom vinner så blir jag glad=)

  Jag är precis hemkommen från en överaskningsfest för Claes klasskompis. Väldigt trevligt, hela hans familj och vi hade lurat honom så han hade ingen aning. Det va superkul och se förvåningen i hans ansikte. Himla kul alltså=) Väldigt god mat och gott sällskap!
  Nu ska jag ladda upp inför finalen här i soffan!

Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0