Då var det måndag igen!

  Phoebe  täcker för tillfället hela datorn så jag har svårt att se vad jag skriver. Hon ligger på min mage och datorn är i knät. Hon tar igen allt mys hon missat i helgen! Hon är för mysig den här kissen ska ni veta! När en kisse lägger sig i knät känns det som att tiden står stilla. 
 
  Nu gick hon sin väg=)

  Idag har jag jobbat hela långa dagen (nästan). Började ganska sent. Idag var det en god planering som gällde när det var dags att sätta igång. Vi tömde rea-inreda bordet och sen flyttade vi ner en rosa hylla till det bordet och sen var det upp med partybordet till hyllan där det rosa inreda hade varit. Hehe, hänger ni med? Det har alltså hänt en hel del idag som ni förstår. Synd att jag inte hade stegräknaren idag. Borde legat på en sisådär 16000 steg idag känns det som. Helt slut i hela kroppen för tillfället. 

  När jag kom hem satte jag igång med att göra moussaka. Fy fasiken vad gott det blev alltså. Helt suveränt alltså! Nu blir det slappo framför Håkans bar och sen Svenska hollywoodfruar. Älskar verkligen Maria Montazami. Hon är för härlig! Tror inte hon fattar hur poppis hon är här i Sverige. Ska bli kul att se hur det går för henne på Gaygalan nu.

  Nu har vi hyrt en stuga till midsommar. Men jag jobbar på midsommar så jag vet inte hur jag ska lösa det här. Får va med på kvällen bara kanske om man inte kan lösa det på något sätt. Men vem katten vill jobba på midsommarafton? Inte lätt det där. Den ligger i Lysekil så det tar ungerfär 2 och en halv timme sisådär. Jag slutar vid 14.10 så det får väl gå. Sen har vi den till söndagen där med så hela lördagen får jag va med i alla fall.

  Nu åter till soffläge!

  Hej svejs

  Ps. Måste bara lägga upp ett roligt klipp som Claes visade mig igår. En härlig sportkommentator som inte är särskilt neutral i vilket lag han hejar på. Himla roligt! SPELA ELLER SKJUT!!!




Kommentarer
Postat av: Lena Lövgren

Förstår inte riktigt hur det där sportreferatet hängde ihop.... men ROLIGT var de´

Pappa

2010-05-04 @ 16:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0