Besviken fast life goes on!

  Ja, igår blev det ju en stor flopp för Sveriges del i ESC. Det var inget vidare och jag var så besviken. Igår efter jobbet åkte jag och Erika till Nettan med hennes gammla bil som inte ville starta. Höll på ett tag innan vi fick igång den och kunde åka. Men vi kom fram i alla fall och det var lagom till att festivalen började. Igår kan man ju säga att det var lite högre klassp på låtarna, och Anna var bland de bättre tycker jag. Men men, sånt är livet. Inget vidare och jag funderar på att bojkotta finalen, men Norge, Danmark, Tyskland och Frankrikes låtar är ju bra. Får se hur det blir med det.

  Ikväll ska vi på Sex and the city 2. Gud så kul det ska bli! Det blir en liten get together med jobbet så vi ska käka på Harrys först och sen blir det Bio. Det ska bli så spännande! Har sett fram emot den här filmen sen jag såg den första för första gången. Just nu sitter jag och tittar på lite Sex and the city för att ladda upp lite. 

  Nehepp! Ska gå och väcka Claes nu, han är helt slut från allt pluggande och jag förstår honom. Dygnet runt känns det som nu stackaren. Han är slut som artist för tillfället och man får väl backa upp honom lite. Idag har jag städat hela lägenheten alldeles själv! Hehe (som vanligt) nedå.

  Ha en fin fredagkväll allesammans! Det ska jag ha med the ladies och en cosmo, och Sex and the city ikväll!

  Hej svejs=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0