Allt på en och samma gång!

  Hehe, kanske inte är så mycket men det är två ruggigt jobbiga grejor. Urinvägsinfektion och nackspärr! JIPPI!!!! Fan vad ont jag har överallt. Hoppas att urinvägarna blir bättre nu av de där pillerna jag fick av hanna. Känner inte så mycket nu när jag tagit ett och igår kändes det helt okej men i morse gjorde det sjukt ont igen. Suck kände jag då. Men men, nu är det mest nacken som gör mig handikappad. AJ AJ AJ vad det gör ont.

  Idag har vi varit och kikat på Hanna när hon hoppade med hästen. Det var roligt och det gick nog rätt bra. Har inte så mycket koll på sånt där men det såg bra ut. Sen städade vi, jag damsög så gott jag kunde men det gick inte så bra alltså. Ska vila lite nu och hoppas att det går över tills imorgon för då ska jag jobba och då kan man ju inte ha nackspärr.

  Ha en fortsatt skön söndag allesammans!

  Stor kram

Kommentarer
Postat av: becko

Ååå så jobbigt med nackspärr..det gör ju så satans ont. Hoppas det går över snart.



Vi kan väl höras av nån dag nu så kan vi snacka lite om när vi kan komma ner till er i Halmstad :D

Det vore så himla kul att få komma ner till er...



Hade bra!

Kramkram

2010-05-24 @ 15:07:11
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0