Vilken underbar dag!

  När jag gick till jobbet idag var det riktigt varmt. Sen kom det kunder till jobbet som sa att det var 19 grader i solen och det kan jag tänka mig. Folk gick i vårjackor, vissa i t-shirt vilket jag nog inte hade gjort, men när jag var ute en stund på stan med flyers inför vår party kväll så hade jag bara en munkjacka över en t-shirt och jag blev riktigt varm. Helt helt underbar! Man ser verkligen på folk att de ser lyckligare ut när de går i solen tittar fram. Åh vad jag älskar den här tiden!

  Det var himla kul med partykväll måste jag säga. Vi ökade försäljningen mycket så jag hoppas att vi kommer ha någon sån här temakväll någon annan gång snart. Uppskattades verkligen av kunderna och det kändes som man kunde prata mer med dom och hjälpa till mer för det var egentligen bara försäljning som gällde sista 3 timmarna. Kul kul! Men nu är jag helt helt slut i kroppen och trött i huvudet. Lär ju somna i soffan när som helst känns det som!

  Nehepp, nu ska jag lägga mig ner och kanske snart sluta mina ögon!

  Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0