Vilken sjuk helg!

  I fredags jobbade jag hela dagen och slutade vid 17. Sen skulle vi vara iväg kl 18.30 hos Sanna för vi skulle ha ett sexparty. Riktigt kul kväll fram tills att vi gick in till stan för att käka på McD. När jag skulle betala upptäckte jag att min plånbok var borta. Men vi diskuterade fram att den borde vara hos Sanna för att en annan tjej hade sett en svart plånka med dragkedja på golvet där. Men när jag hörde av mig igår och ville hämta den hade hon inte hittat någon. Fasiken tänkte jag och försökte samla mig och komma på hur jag skulle göra. Grejen var också att vi hade lite brottom för Claes skulle iväg till skolan och jag och Hanna skulle till Eurostop och shoppa lite. Jag fick överföra pengar till Claes kort och ta ut dom så det ordnade sig. Innan vi åkte också vill jag säga så glömde jag ta med ett kuponghäfte med en massa rabatter på Eurostop som var liksom enda anledningen till att vi skulle shoppa där. När jag skulle hämta det och låste upp dörren lyckades jag på något vis ta sönder en nyckelring som spetsade mig i fingret så att jag började blöda rejält. Det var ingen bra dag igår helt enkelt. Men den blev bättre faktiskt.

  Köpte nya gardiner och en vårig sjal som passar min vårjacka. Sen åt vi gott på cooprestaurangen. Himla gott, och inte så farligt dyrt. Sen åkte vi hem och gick till Harrys och tog ett glas vin. Sen gick jag hem till ett dukat bord med stinas kyckling och ris. Grymt gott! Sen åkte jag och Hanna till Hannas kompis och tittade på melodifestivalfinalen och jag tyckte verkligen att rätt låt vann. Är så himla glad för att Pernilla Whalgren inte kom så bra. Härligt att sätta henne på plats lite grand!

  Nu har jag kommit hem från Claes innebandy match och den sög verkligen. Dom vann men det spelade ingen roll för dom spelade som krattor. Höll på att somna stundtals. Suck suck! Men nu är jag hemma i alla fall och har precis förberett en pajdeg för jag ska snart sätta igång med en tacopaj så småningom. Vill inte göra den för tidigt bara för då blir man så hungrig till kvällen!

  Imorgon blir det jobb och det ska bli kul. Är faktiskt lite taggad för jobb nu! Ha en fin söndagskväll allesammans. 
 
  Kram kram

Kommentarer
Postat av: erutka

hejsan favorit-stina! jobbig dag du hade.. hittade du din plånbok sen? måste säga att jag blev lite förvånad att du inte hade skrivit mer om melodifestivalen, trodde du skulle typ visa en miljon bilder och en massa statistik typ hahahaha :) men anna vann iallafall, kul för henne! kramkram!

2010-03-15 @ 19:17:00
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0