Vilken härlig helg!

  Denna helgen har det varit en helhelg hos Nettan för min del. Det började med att jag och Erika åkte i fredagskväll mot Båstad. Där satt vi och spelade spel och pratade till kl tre ungefär. Sen låg Erika och jag och snackade vidare till 4 eller något sånt så det blev en sen natt kan man säga. Sen i lördags skulle det ju vara personalfest. Vi höll på att fixa och dona och pyssla iordning oss och fixa mat och bål hela dagen. Sen kom de andra jobbarkompisarna och så åt vi gott och spelade lite spel och hade trevligt. Nettan hade gjort i ordning ett Lagerhausquiz som var riktigt roligt, fast svårt, så det var en av höjdpunkterna på kvällen. Det blev rätt sent igår också så idag är jag lite trött. Kom hem efter att ha kört hem både Erika och Jessica innan och det var gött att träffa Claes igen. Konstigt att man kan sakna någon efter en helg=).

  Här kommer lite bilder från kvällen!

     
     
     


  Visst ser det trevligt ut=) Himla härlig helg alltså. Nu ska jag laga mat och sen blir det en helkväll framför tvn.

  Puss och kram

Kommentarer
Postat av: erutka

hejsan sexy! kul att du valde alla snygga bilder på mig haha, klart mina vackraste host! måste säga att era dräkter som luigi och mario verkligen var riktigt bra gjorda! jag är imponerad :) vi ses om typ tre veckor för nu drar jag till värmen!! pöss :)

2010-03-07 @ 19:34:40
URL: http://erikanorberg.blogg.se/
Postat av: erutka

haha! hade jag inte haft med mig så mycket hade du fått plats i min väska, fo shoe! jag lovar att tänka på dig min olly-twin<3 jag hoppas att jag kan blogga lite där nere, så nu vet hur jag har det! ska försöka att blogga ifrån flygplatsen innan vi åker tänkte jag, om jag får för andy haha :) jag ska ta massor av foton! men jag hittar inte min laddare så det får jag göra resten av dagen idag.. börjar bli riktigt pirrig nu! pöss pöss :)

2010-03-08 @ 11:48:15
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0