Trött i kroppen!

  Oj så slut jag är nu. Det har varit en lång dag på jobbet idag! Vaknade av att telefonen ringde och Nettan i andra luren lät inte alls särskilt pigg. Hon mådde dåligt så jag skyndade mig till jobbet för att öppna. När jag kom till jobbet försökte jag få tag på folk som kunde jobba och fick till slut tag på Erika som även hon låg och sov. Som tur var väckte jag henne på rätt sida för hon var inget bitter när hon kom till jobbet. Sen har vi jobbat på hela dagen och dagen har verkligen gått skit fort. Vi har fått en hel del gjort faktiskt, mycket smågrejor och sån som är fixade. Ska verkligen bli kul att höra vad chefen kommer säga när hon kommer tillbaks från sin semester, för det har verkligen hänt en hel del i butiken!

  Nu ligger jag i soffan och kikar på tv. Tänkte jag skulle gå och kolla i kylskåpet om Claes köpt apelsiner idag. Är grymt sugen på en nu förstår ni. Sen ska jag ringa till systramin och höra hur läget är. Kollar på det där familjen anorlunda nu. Herregud vad många barn folk har. Hur orkar dom undrar jag? Skulle aldrig vilja ha så många barn, man kan ju göra det lättare för sig i livet men dom verkar ju trivas.

  Nehepp, apelsin var det!

  Tjohej

  Ps. Blev hastigt bestämt att imorgon ska vi åka till Gbg och gå på Hv71. Det ska bli ruskigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0