Tjoho!

  Nu sitter jag här med en kopp te. Gud vad skönt det är att ha tid på sig på morgonen tycker jag. Inatt hade jag ruskigt svårt att sova. Det är så himla jobbigt när man ligger och vänder och vrider på siga och somnar aldrig. Man hör att Claes ligger i jämte och snarkar men jag kan inte somna. Ja ja, någon natt nån gång ibland är det ju ingen fara att inte sova, det är värre om det är många nätter i rad. Lite trött är jag trots allt idag.

  Ska till jobbet vid 12 så jag ska sitta och dricka mitt te länge nu. Så himla gött=) Ute regnar det och det har gjort det hela natten men det gör inget när man ska jobba. Ikväll blir det quiz på Harrys och då ska vi fasiken ta hem det tycker jag. Fast det är bara roligt att vara med och få tänka till lite=)

  Ha en skön dag allesammans!

  Kram kram

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jag har haft en likadan natt.... :P

Jobbigt med karlar som snarkar =( Fy!!



2010-03-31 @ 13:24:46
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0