Tjoflöjt!

  Jag är laddad till tusen nu! Hoppas det kommer mycket folk idag alltså. Känns som det enda jag tjatar om är den här partykvällen men vi har gått och laddat nu i flera veckor. Ska bli kul att Nettan kommer tillbaks från Norrköping idag också så hon får se allt vi gjort när hon har varit iväg. Hon har varit och byggt upp en ny butik i Norrköping så hon är nog ganska sleten efter hårt jobb.

  Sitter och kikar på efter 10 nu. Jackie från Paradise hotell sitter och berättar om sin pappa Svartenbrandt och hennes uppväxt. Ingen rolig uppväxt precis. Himla bra ämnen dom tar upp i det här programmet alltså.

  Ringde mor min innan och frågade om lite boktips. Tänkte jag skulle köpa en massa böcker nu som jag kan ha med mig på Afrika resan. Får se, kanske läser ut dom innan men då kan jag bara köpa nya.

  Så himla härligt väder det är. Känns att våren är här nu! All snö är borta och igår var det över 10 grader här i Halmstad. Helt underbart! Vi gick ut på stan och delade ut flyers i bara munkjacka och man frös inte. Helt helt underbart! Det bästa med våren är att man vet att man har hela sommaren framför sig=)

  Nu ska jag dra till jobbet!

  Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Becko

Ja du kommer våren med stormsteg känns det som. Underbart!



Jag vill också köpa en massa fint ikväll ju =)...

Men lite långt att åka bara.



Kramar

2010-03-25 @ 12:22:07
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0