Stackars liten!!

  Idag blev jag väckt av chefen som var tvungen att åka till sjukan. Hon var ju i Egypten förra veckan och hade fått en massa hemska myggbett som blivit infekterade. Inget vidare det där, men jag hoppade in och jobbade. Vi byggde upp ett partajbord och man blir så sugen på att ha en dunderfest med alla fina grejor som finns nu. Kolla här vilka coola saker=)



  Härlig grejor va!!

  Stackars lilla Erika, kan förstå om du är pist of. Hon skulle ju till Thailand imorgon men nu hade resan blivit inställd. Stackarn! Får hoppas att ni kommer iväg snart!

  Jo, som sagt, vi ska ju till Afrika med Claes familj i slutet av oktober. Måste ju få köra det kortet nu när alla andra åker utomlands och jag sitter hemma i Sverige i kylan helt likblek. Det har blivit lite ändrat, först ska vi åka till Sydafrika och åka runt i 2 veckor och sen åker vi till Mozambique och slappar och solar i en vecka. Ska bli så himla skönt och jag längtar till tusen. Har kollat på lite bilder på google på Mozambique och det ser ju helt fantastiskt ut.

  Efter jobbet idag gick jag direkt till gymmet och körde ett hårt pass. Kände det att om jag inte gått till gymmet direkt hade jag somnat i soffan. Man måste göra det direkt annar hamnar man där framför något skitprogram på tvn. Sen efter gymmet gjorde vi varma mackor och det var inte igår det=)

  Ikväll tänkte jag att jag skulle se "åh, herregud" eller vad det hette, med Jonas Gardell som söker Gud på svt. Kanske kan vara något=)

  Puss och kram


Mozambique, ser itne så dumt ut va?!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ussh då :O Du får önska Sandra krya på sig och att det är synd om Erika !

Men då ska jag göra er glada att jag kommer till helgen och hälsar på :DD

2010-03-09 @ 22:33:46
URL: http://whentearsstops.blogg.se/
Postat av: Sophie

Åh fusk!Vill oxå utomlands.

Jag kan lätt ha ett dunderparty med dig och supa dig under bordet! Haha

2010-03-10 @ 09:00:31
Postat av: erika

så gullig du är :) vet inte om du fick mitt sms igår men vi åker i slutet av mars istället så nu får nu höra mig räkna ner igen haha! en favorit i repris ;) måste säga att bilden du har lagt in inte alls såg dum ut.. åh vad man bara vill bort! imorgon när jag kommer till jobbet kunde jag ha legat pås tranden istället snyft! jaja, snart är det iallafall dags igen! (två veckor kvar.. :D) pöss

2010-03-10 @ 12:51:32
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0