Söndag med städning...

  Usch vad jag hatar att städa alltså. Kan vara att jag har lite PMS också men idag var det riktigt irriterande. Jag tycker det kan va ganska gött att plocka och damma och så, men sen kommer det till dammsugning. Jag HATAR vår dammsugare. Den är stor som ett hus, väger ton och suger hur dåligt som helst. GAAAH vad sur jag blev i slutet. Tömde påsen, det hjälpte inte, drog och slet i dammsugaren men den kom ingenstans. Nu sitter jag och retar upp mig igen, irritationen hade lagt sig lite nu men nu brusar jag upp mig när jag tänker på det. Nästa gång får Claes dammsuga.

  Har varit så himla sugen hela dagen på att dra till Ikea och kika lite. Inte för att jag skulle köpa så mycket men vi behöver rullgardiner till sovrummet för dom vi har mörklägger ingenting knappt så man vaknar väldigt tidigt nu på mornarna. Kanske ska åka dit en sväng imorgon kanske. Men Claes får man väl aldrig med till Ikea, det är något jag får sköta själv.

  Ikväll blir det nog en filmkväll igen. Vi har precis fått vodler och det är rätt gött. Inte för att det fanns så många filmer där än som man vill se, mest en massa skit. Men man kan ju hyra nya filmer där med och det är ju ganska bra. Det är ju en massa roligt på tvn också ikväll med=)

  Är rätt trött så det kanske får bli en eftermiddagsslummer nu!

  Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Lena Lövgren

Hej!

Det finns bra rullgardiner på Jysk!

Kram mor

2010-03-29 @ 09:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0