Snart blir det jobb=)

  Ska snart springa till jobbet. Skulle bara uppdatera lite innan. Igår när jag kom hem var jag helt slut. Vi hann med en massa igår men det kan ju bero på att vi hade 2 praktikanter som hjälpte till. Himla bra, så vi får se hur mycket vi hinner med idag. När jag kom hem i alla fall så kände jag inte för att laga mat över huvud taget. Tänkte först gjort köttfärssoppa men jag kände att det skulle ta sån tid så jag tänkte som plan B att vi skulle göra lasagne. Men vi hade inga plattor så då kom jag på att man kunde göra moussaka, men va fan, vilken idiot jag är. Orkade ju inte laga mat egentligen och till slut står man och rör i en gryta köttfärssås, en med ostsås och i en gryta puttrar potatis. Haha, vilken trög människa man är. Men det blev verkligen så jäkla gott. Jag improviserade mes hela rätten och det är så kul när man lyckas med något då liksom. Ska bli gött att ha med sig i lunchlådan idag.

  Nehepp, nu måste jag sticka!

  Ha en fin dag allesammans=)

  kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0