Quiz på Harrys!

  Igår jobbade jag, inte så många timmar men gud vad vi fick mycket gjort. Vi bestämmde att vi skulle göra om lite på inreda för att få in en massa nya varor som kommit. Och det var inte lite igår, vi har inte ens splittat alla pallar än, fast det har dom säkert gjort nu innan jag kommer. Börjar inte förens vid 13 idag så nu sitter vi och kollar på Bröllopsfotografen. Bra film det där=)

  På kvällen där gick vi och åt på Harrys och spelade quiz. Igår gick det inte så bra, trots att jag hade pluggat innan. Lite hjälp fick jag av att lyssna på vinnarna innan och så men inte jättemycket. Lite trist men bättre lycka nästa gång=)

  Nu ska jag fixa mig iordning för jobbet, lite svårt att koncentrera sig när man tittar på film. Får uppdatera lite senare!

  Kram kram

Kommentarer
Postat av: Felicia ( Praktikanten)

Heej Stina :D

När jag kom hem saknade jag er redan :O

2010-03-05 @ 20:33:55
URL: http://whentearsstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0