Quiz igår!

  Igår var det personalmöte och en lång dag men det gick fort som tusan. Det var mycket att göra och det mesta blev gjort. Nu ska vi bara försöka få ut lite grejor från lagret med så känns det mycket bättre.

  Sen på kvällen var det quiztime. Igår gick det käpp rätt åt h-vete! Temat var Irland och vi kunde inte jättemycket om man säger så. Lite trist, men vi kommer igen nästa gång! 

  Idag blir det jobb igen fast jag börjar inte förens kl. 13. Tänkte jag skulle göra lite fläskpannkaka innan jobbet så jag ska börja fixa med det snart för jag måste gå och byta vår soda stream patron innan jobbet. Haha, vilket intressant liv man har eller hur?! Men så är det ibland=)

  Nu tittar vi på Lost och det är helt sjukt spännande så jag ska fortsätta med det=)

  Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0