Mums vad gott=)

  Har precis käkat hamburgare. Hemmagjorda hamburgare och de var inte dumma idag alltså. Idag har jag varit ute på två prommenader i solskenet. Först gick jag runt en sväng längs med nissan och bara njöt av solskenet. Gick en till nilssons och provade ett par skor som jag önskat mig i födelsedagspresent av Claes. Dom är grymt snygga tycker jag allt. Sen gick jag in en sväng på jobbet och snackade lite. Vi har även sett 2 filmer idag! "Alvin and the chipmunks 2", den var sådär måste jag säga. Har inte sett 1:an så kanske var därför jag inte hängde med hela tiden. Men men, den var helt okej. Sen såg vi "G.I Jane" och den var ruskigt bra alltså. Demi More som rakade av sig håret och kämpade hårt som fasiken på en militärutbilning.

  Nu sitter vi mätta och goa och kikar på mästarnas mästare och det är final. Spännande! För er som har sett det så tror jag det står mellan Louise och Armand men man vet ju aldrig. Allt kan hända=)

  Den andra promenaden idag gjorde jag efter de två filmerna, hade sån grym huvudvärk så jag var tvungen att få lite frisk luft och det hjälpte faktiskt rejält mycket. Nu har jag ingen huvudvärk alls.

  Imorgon blir det jobb, undrar om det kommer några nya roliga varor imorgon. Blir spännande att se=)

  Ha en fin kväll allesammans!

  Kiss kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0