Mot Göteborg!

  Snart bär det av på en liten tripp till Göteborg. Vilken underbar dag det har varit idag. Vackert väder och en helt klarblå himmel. Jag har dock inte hunnit vara ute än idag. Har haft fullt upp och verkligen storstädat hela lägenheten. Rensat och fixat, slängt en massa gammalt skit och putsat kaklet i köket, rengjort kaffebryggaren, städat mikron, tvättat alla hyllor i min sminkhylla och slängt en massa gammalt skit. Ja, det har tagit sin tid kan man säga och innan jag torkade golven gjorde jag en köttbullesmet som Claes ställde sig och började rulla. Sen skurade jag golvet. Gick som en ångvält här hemma helt enkelt. Men annars hade jag inte hunnit städa på hela veckan. Det är en hektisk vecka denna veckan med en massa som händer. Idag ska vi som sagt åka till Götet och kolla på hockey. Kommer nog hem rätt sent och imorgon blir det jobb och sen på kvällen ska jag och Hanna ut och käka upp vår vinst på Harrys och köra schlagerquiz. Hoppas på vinst där med=)

  Jag har sån sjuk mensvärk alltså. Inget roligt det här och jag är en liten Pms-råtta för tillfället. Claes sa precis att han skulle bajsa i min mun för att få tyst på min bitchighet. Men det går upp och ner tycker jag. Ena stunden skrattar jag och andra stunden ryker det ur öronen. Längtar tills det är slut och man får tre normala veckor igen.

  Nu ska jag fixa till mig och sen bär det av till götet=)

  PS. Längtar till helgen med personalfest. Har varit planerat så länge nu och nu är helgen äntligen här=)

  puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0