Hann med en hel del idag...

  Det blev först städning av lägenheten och sen gick jag till polisen. De hade inte fått in någon plånbok så jag lämnade dom bakom mig och gick ner till stan för att ta nya körkortsbilder. Är inte nöjd med bilderna alls, men men. Vem ska se mitt körkort liksom?! Ser ut som en blandning mellan en tant och ett barn. Inget vidare alltså! 
   Sen gick jag in en sväng på jobbet och stod och snackade lite. Nettan skulle köpa ny maskara så jag hängde på till kicks och sen gick jag hem och käkade äggröra.

  Ikväll har jag tränat Abs och nu lagat mat. Maten blev inte riktigt som jag tänkt mig. Först hade jag tänkt att göra biff med hoisin sås men när jag tog fram lövbiffen jag köpt i söndags var den helt grön. När jag öppnade paketet kom det en rutten stank mot mig. Inget vidare alltså så det var bara att tänka om och göra något annat. Plockade fram kycklingfilér och tinade upp dom lite snabbt och gjorde någon sås. Såsen blev ruskigt stark men det var gott. Nu ligger jag i soffan och kikar på Mästarnas mästare. Kul program det där!

  Ha en fin kväll!

  Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0