Godkväll allesammans!

  Ja, idag har det varit torsdag och jag har en dunderblåsa under läppen som gör gigantiskt ont. Men annars har det varit en bra dag. Jag fick ett brev på bosten om mitt nya körkort så jag klistrade bara en bild och skickade iväg det. Hoppas snart ha en nytt körkort i min ficka. Tänk vad handikappad man är utan kort och körkort egentligen. Om någon skulle fråga mig om legitimation så har jag inte det och det är inte någon hitt. Då känns det som när man var under 18 och försökte komma in på Utposten och dom frågade efter legg och man fick vända i dörren och gå med skamset huvud genom kön.

  Idag har jag jobbat och vi blev färdiga med fyndhörnan idag. Det är fortfarande lite stökigt men inte alls som det var innan så det är himla skönt. Sen plockade jag upp lite ljus och fixade och donade lite. En skön och inte så händelserik dag men det är rätt gött det med ibland.

  Vi ska ha en partykväll nästa torsdag och det är jag så himla taggad för. Vi har delat ut kuponger nu i snart en vecka för om man tar med sig den kupongen man får så får man 20% på hela sitt köp så för er som bor i Halmstad så är det bara att dyka in och hämta er inbjudan. 20% gör ju ganska mycket om det är något man har spanat in lite extra sådär.



  Vi kommer även att bjuda på lite cider och snacks så det är bara att kika in efter kl 15 den 25 mars!

  Claes sitter hr bredvid och vill visa mig en massa roliga klipp så det ska han få göra. Vi kollade lite innan med och då var det ett himla roligt klipp med en snubbe på en slags chattsida. På denna chattsidan har man webcam och trycker next om det inte är någon man vill prata med. Den här killen hade satt upp sin dator vid ett piano och satt och spelade och sjöng om varje person han såg! Haha. Vilket härligt påhitt=)



   Haha, sen är det en annan väldigt rolig film om ni kikar på den här länken! Skrattade så jag fick lite ont i magen=)
http://www.idiot.se/2010/03/10/den-gomda-trumpeten/

  God natt vänner!

  Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0