Godkväll alla glada!

  Här sitter jag i soffan och dricker laktosfri mjölk i godan ro. Det händer verkligen inte ofta att jag dricker mjölk men ibland kan det vara gott med ett glas. Idag har jag jobbat nästan hela dagen, började rätt sent men jag jobbade till stängning. Var faktiskt rätt rädd när jag stängde idag. Hade en sån jäkla mardröm i mellan fredagen och lördagen. Jag vaknade runt 6 och grät och kunde inte somna om. Hehe, helt sjuk dröm alltså. Det var jag, Erika och en tjej till som jag inte kan sätta fingret på riktigt. Kändes som det var en praktikant men ingen jag kände igen. Vi skulle stänga alla tre vilket var lite konstigt, och när vi hade stängt och fixat klart allt ser vi att det står två mörkt klädda män nere i butiken, rätt gömda och plockar ner saker i sina bagar. Vi blir ju rädda och frågar vad dom gör och dom trodde säkert att dom var själva på något vi. Båda plockar upp sina pistoler och tvingar oss att plocka ner saker i deras väskor. Sen tvingar dom in Erika på lagret och slänger ner mig på golvet och trycker pistolen mot min nacke. Jag försöker skrika och jag hör hur Erika gråter inne på lagret. Vi gör precis som dom säger men vid ett tillfälle när en av snubbarna trycker ner den andra tjejen på golvet lyckas jag fly och jag springer upp till den nya restaurangen som heter Norreport. Där satt jag helt förstörd medans dom ringde polisen. När polisen kommer ser jag dom gå lugnt och stilla upp mot restaurangen och jag öppnar dörren och skriker till poliserna att det är dom. Sen vaknade jag och låg och krampade i schocktillstånd. Kunde inte somna om heller så jag gick ut och la mig i soffan och kollade på barnprogram. Usch vilken dröm, det värsta var att när jag låg där på golvet under pistolhot hann jag liksom tänka på alla nära och kära och vad jag aldrig skulle få uppleva i mitt liv. Usch så hemskt! Nu vill jag inte tänka på det mer.

  Som sagt, idag har jag då jobbat och kommer ni ihåg dom där skitungarna jag skrev om häromdagen. Dom där som vi sa till hundra  gånger som var så jäkla hemska. Dom kom in idag när det var typ 10 min kvar innan stängning. Jag bara tittade på dom med mördarblick igen, dom skulle ändå inte ha något och det visste jag om. Jag tänkte att nu får jag väl ett helvete med att stänga för att dom aldrig går ut. Men dom gick ganska snabbt ändå. Sen när jag låst och fixat allt så kom dom utanför dörren och stod och bankade. De sa att de glömt sin väska men jag hittade ingen. Dom blev skitsura för att de inte fick komma in men gick liksom inte. 

  Ikväll har jag käkat tacopaj och Claes är och tränar. Ska titta på Hollywoodfruar och nu familjen annorlunda.

  Fick lite klagomål av Erika att jag inte skrivit mer om Melodifestivalen, men jag säger då det. Rätt låt vann i alla fall tycker jag, sen var pausunderhållningen kanonbra tycker jag. Det var en bra festival helt enkelt men jag ser fram emot Eurovision väldigt mycket. Se hur bra Norge ordnar det i år. Jag tror ju faktiskt inte det blir lika maffigt som det i Moskva men ändå. Tror det kan bli rätt bra.

  Nehepp, ha det fint nu allesammans så hörs vi imorgon!

  Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0