God lördag!

  Idag är det mor mins födelsedag!!! GRATTIS GRATTIS!! Ringde och sjöng lite vackert i luren i morse, hoppas du inte fick några men av hur det lät, hehe.

  Igår var vi på födelsedagsfest för Claes klasskompisar Emmy och Sanna. Det var trevligt, synd bara att det inte var så mycket folk, men folket som var där är ju toppen! Vi gick hem i hyfsad tid för jag skulle jobba idag så då ville man ta det lite lugnt.

  Idag har jag som sagt jobbat till kl 15. Stannade en liten stund till och snackade lite skit med mina trevliga jobbarvänner. Nu ska vi nog snart iväg och handla lite. Är lite spänd på att använda scanern för första  gången. Ska bli roligt! Ikväll blir det nog lugnt, film och god mat och så där. Är lite sugen på att göra potatisgratäng. Sen är jag väldigt sugen på att käka kycklingvingarna på Harrys. Dom är så gudomligt goda, men det får bli en annan gång. Claes har ju aldrig ätit dom så det måste vi göra någon gång.

  Nu ska jag hjälpa Claes med disken tänkte jag och sen blir det åka och handla!

  Ha en skön lördagkväll!

  Puss puss


Kommentarer
Postat av: Erutka

Haha jag ger dig den Stina ;) touche! Pöss

2010-03-27 @ 19:36:22
URL: http://erikanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0