Fy fan så sjukt alltså!

  Igår kollade jag på Uppdrag gransking - den andra våldtäckten. Herregud säger jag bara. Vilket jävla samhälle! För er som inte sett det så handlar det om en kille som våldtar en tjej på skoltoaletten och hon anmäler det direkt. Hon håller sig till precis samma historia hela tiden och killen erkänner i sitt andra förhör och berättar precis samma historia som tjejen har berättat. Men hela samhället står bakom honom för att har är en sån hyvens kille, snygg och trevlig och har lätt för att få tjejer så varför skulle han behöva göra så?! Han ändrar sitt erkännande och säger sig vara oskyldig till slut men då är det redan för sent. Han blir dömd i både tings och håvrätt men ändå står samhället bakom honom. Hans mamma startar en sida på facebook som kallas fria "oskar" och där skriver en massa männsikor från samhället hemska saker om den här tjejen. Att hon bara hittat på den här historien för att han inte ville va ihop med henne och att hon bara ville tjäna pengar. Alla hade en åsikt och ryktena var hur många som helst, men den här tjejen hade hela tiden hållit sig till sin historia. Den sanna historian!

  Det hemskaste var nog skolavslutningen tycker jag. Flickans mamma kände att det skulle bli tufft så dom reste bort. Men killen var välkommen in i kyrkan och det blev en så sjuk stämmning. Folk aploderade och hyllade honom, och han delade ut blommor till sina gamla klasskompisar. Senare på kvällen våldtog han en tjej till och där fanns det till och med DNA bevisning. Hans sperma i hennes trosor, men trots det trodde ingen på henne och höll fortfarande honom om ryggen. Helt helt sjukt! Se den här dokumentären! Det är ett måste!

http://svtplay.se/v/1939668/uppdrag_granskning/del_9_av_22

  Ska dra ner på stan en sväng och kika lite. Behöver en ny foundation och igår fick jag 50 kr från kicks och 20% på valfri vara + att jag har personalrabatt=) Så det blir en foundation av det och så behöver jag en ny maskara.

  Ha en fin dag och se gärna Uppdrag granskning idag om ni inte har gjort det! Det är nästan Louise fallet klass på denna!

  Hej svejs

Kommentarer
Postat av: Julia

Läste om det där . Såg lite på debatt också . Jag blir så jävla arg . HUr fan man kan "hylla" en sån skit, det fattar jag inte !?!Han borde flyttat och det var han som borde blivit utfryst från det där samhället, inte hon . Alla fel på folket där . Det fanns ju t om bevis ! suck .

2010-03-26 @ 14:25:36
Postat av: Erika

Helt sjukt.. Jag hoppas att tjejen fått upprättelse nu när det har varit med i uppdrag granskning! Allt annat vore helt oförståligt. Har du förresten sätt den anonyma kommentaren på mitt inlägg den 24:e? Lite läskig tycker jag.. Ps. Hovrätten stavas med o inte med å, måååååååna hahaha ;) ds.

2010-03-27 @ 00:46:22
URL: http://erikanorberg.blogg.se/
Postat av: Becko

Jag läste om detta och de gör mig så jäkla förbannad & rädd! Rädd för hur vårat samhälle ser ut... Det är skrämmande!!



Gött med lite nytt smink nu till våren. det är alltid roligt att få köpa lite nytt :D

Vad använder du för något?

Kram

2010-03-27 @ 09:35:25
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0