Förmiddag en helt vanlig tisdag!

  God morgon kan jag ju säga. Jag har faktiskt varit upp ett tag men inte allt för länge. Idag är det städning på gång igen. Jag fattar inte hur det kan se så grisit ut efter bara några dagar. Helt sjukt, men det är ju dels katten som fäller hela tiden men även vi. Hatar att städa, det är så grymt trist. Men men, städa är ju till för att göras.

  Jag är ledig idag som ni kanske förstår och jag tänkte jag skulle gå till polisen och se om dom fått in någon plånbok. Inte för att jag tror det men man kan ju titta i alla fall. Men jag har inga pengar ute till hittegodsbetalning. Jag vet inte om det fungerar så men är den där så vet jag ju att den är i säkert förvar. Jag kan inte ta ut pengar nu ändå, för jag har spärrat mitt kort. Men det finns ju andra kort i plånkan som man gärna vill ha tag i. Vi fick Ica kort förra veckan och det stoppade jag i plånkan i fredags. Typiskt, men det är bara sånt där bonuskort så det är inga pengar på det.

  Nehepp, nu ska jag dricka upp mitt te och sen blir det storstädning. Tänkte jag skulle gå och träna sen med, men det vore kul med något pass tycker jag. Claes har datorn så jag kommer inte in till träningsbokningen. Vet inte hur man kommer in på det här=) Får se helt enkelt!

  Ha en fin dag allesammans=)

  Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0