En hel helg i Vetlanda!

  Tjoho!
  Nu är jag hemma igen. Jag åkte till Vetis vid 8 i lördags och kom fram vid kvart i tolv ungefär. Sen kom syrran och vi käkade lunch. Sen tittade vi på en massa fotalbum från när vi va små och så satt vi och snackade en massa. Sen såg jag Becko utanför fönstret, hon och hennes mamma och Alva hade varit på en promenix så jag sprang ut och pratade lite, sen följde jag med dom hem till grannhuset och fikade lite. Så himla skönt att man har våra hus så nära så man har en samlingspunkt när man kommer hem. Sen satt vi och pratade en liten stund där hemma om gamla minnen och sånt och sen sprang jag tillbaks hem. Då hade Linnea kommit och vi fortsatte titta i gamla album. Alltid roligt att kika på gamla bilder. Mor min lagade en kanongod middag och mormor och morfar kom och vi firade mor på kvällen där. Himla trevlig kväll! Runt 21 tiden kom Sophie och Thomas och vi spelade cluedo. Det är så grymt kul det där spelet. Det är så himla spännande=)

  Söndagen började med en god frukost och sen åkte jag och pappa iväg och hämtade Linnea och drog vidare till torpet. Vi fick stanna uppe vid vägen och gå ner till stugorna och det var tungt vill jag lova. Blötsnö som man inte fick något fäste i så vi var helt dyngsvetta när vi kom fram. Det var så underbart väder och solen värmde till och med. Vi gick in i farbror Jan och Bodils nya inbyggda varanda och fikade lite och sen vandrade vi tillbaks i blötsnön upp till bilen. En härlig förmiddag! Sen blev det kålpudding hemma och det är en av mina favoriträtter måste jag säga. Så himla gott trots att det luktar lite fis. Sen åkte jag till Sophie och Thomas och satt och snackade och beundrade Thomas när han stekte pannkakor. Hehe! Mycket sen, men sen i alla fall åkte jag hem och åt rostbiff och sen bar det av till Nässjö och tåget hem. En skön helg har det varit verkligen. Har hunnit med massor känns det som.

  Nu ska jag till jobbet och jobba. Denna veckan är det ju partykvällen och vi är så laddade. Vi har två praktikanter denna veckan med så det kommer gå undan tror jag. Ska köra rejält med dom! HAHAHA!! Nedå=)

  Ha en fin måndag så hörs vi snart!

  Hej svejs=)

Kommentarer
Postat av: Becko

Det var roligt att få träffas en lite sväng i lördags.. Synd att det inte blir lite oftare =) Alltid lika trevligt!



Hade gott.

Kram från oss.. =)

2010-03-23 @ 18:15:44
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0