En bra dag=)

  Igår var det en sån där dag som inte kändes som den hade hänt. Det var så overkligt alltihop. Det kom in några j*vla snorungar på Lagerhaus och dom sprang runt och levde satan. Jag sa till dom 3 gånger men det hjälpte inte så jag gick och hämtade Nettan som var lika irriterad som jag och hon fick säga till dom. Jag vet inte hur många mördarblickar dom här ungarna fick men det var ju inte få. De la sig på vår säng och låtsades jucka och sånna sjuka saker. Var mycket nära på att ringa vakterna men vi hotade dom så många gånger att man tänkte att är ni dumma i huvudet eller. Jaja, haha, sitter och retar upp mig igen. Kanske var lite luddigt skrivet men the point is att det var snorungar man inte trodde kunde existera. Sen ringer Erika och säger att inte Thailand blir av, som sagt en dag som man nästan inte kan sätta fingret på att den har existarat. (hmm?)

  Idag har det varit en bra dag i alla fall. Har fått massor gjort, fast allt är inte klart än. Skönt när man är 3 och kan vara på tre olika ställen samtidigt. Nettan gjorde partybord, jag gjorde badabord och Sandra gjorde påsk i entén. Härligt härligt, så idag var jag på ruskigt bra humör. När båda dom hade gått hem fortsatte jag i entén och plockade upp en jättesöt glaskanin, som man kan lägga godis i, på väggen och råkade på något vis tappa underdelen. Försökte fånga den men lyckades inte utan jag lyckades istället skada mig. Jag klämde mig på något konstigt vänster på lillfingret och fick en grym blodblåsa. Hela fingret bara dunkade och värkte men jag fortsatte ändå. Tror att jag är en slags skadefågel på jobbet. Det är jag som använder flest plåster tror jag. Känns som jag är vid vårt sjukskåp var och varannan dag. Kolla in denna blodblåsan!



  Ser kanske inte så mycket ut för världen men ont gjorde det i alla fall. Fingret svullnade upp direkt också så det var typ dubbelt så stort men nu har det sjunkit in igen.

  Ikväll blev det inget quiz men vi bestämde att vi skulle ha en heldag på lördag istället. Jag har fått ett litet rabatthäfte av Hanna på Eurostop, en massa roliga rabatter och hon hade ett likadant så vi ska åka tilll Eurostop och kolla lite grand.

  Såg ni "Svenska Hollywoodfruar" i onsdags förresten? Anna Anka är ju helt helt veck. Hon säger att Paul kan dra åt helvete och att hon inte fått ett riktigt pök på 7 år. Så lät det minsann inte i förra programmet. Vilken idiot, det är ju av honom hon får alla pengar. Grr!

  Nehepp, nu vill lilla kissen gosa! Jag duger när inte Claes är hemma. Hon har blivit väldigt pappig på sista tiden så jag har varit lite bitter här ett tag. Bara Claes som duger men nu duger jag med verkar det som=)

  Ha en fin onsdagkväll allesammans!

  Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Per Lövgren

Pappas flicka? (Klämt finger alltså).

2010-03-10 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0