Afrodans!

  Gud vad roligt det är att dansa afrodans. Man blir helt dyngsur utan att det känns att man rört ett finger för att det är så kul. Känns roligt att ha kommit igång med träningen denna veckan. Får hoppas att jag kan hålla i det här ett tag till=)

  Idag har jag storstädat hela lägenheten. Fasen vad trist det är att städa, känns som man inte gör annat än att städa och städa hela tiden. Men så är det när man har en långhårig katt, men det är det väl värt=). Sen har jag rullat köttbullar i massor, men det blev en rätt sen lunch halv 5 ungefär för Claes gick i skolan till halv  4 ungefär och innan han gick blev det för tätt inpå frukosten.

  I morse tittade vi på "Fuskbyggarna", missade det igår men det gör ju inget med tv4play. Fasen vilket bra program, denna gången var det en familj som verkligen hade blivit satta i en riktig skit utan att ha gjort några fel själva. Förra gången tyckte jag faktiskt, även om det var synd om dom också, att dom fick skylla sig lite själva. Men denna gången var det verkligen synd om männsikorna. Allt hade bara gått åt helvete rent ut sagt så man ville egentligen att dom skylle fixa till allt åt dom så att dom bara kunde flytta in. De fixade till toaletterna i alla fall så det var rätt gjort. Tur att dom visar upp fuskbyggarna i tv så att ingen anställer dom igen, säger vad dom heter och så också så att man vet vilka man inte ska anställa.

  Nu är det halvåtta hos mig och sen blir det te och frallor till kvällsmat. Mums mums=)

  Puss puss

  PS. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN SOPHIE!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0