Vilken seg dag alltså!

  Fasen vilken seg dag det var idag på jobbet. I morse hade jag jättemycket energi och var på g som tusan men sen på eftermiddagen dog allt bara. Nettan hade grym huvudvärk idag med så hennes energi var inte heller på topp. Men vi fick en hel del gjort i alla fall. Får ta nya tag på onsdag när jag jobbar=). Ringde till Erika och sa att hon skulle jobba imorgon och sa att hon fick ta med lite ny energi och lite nya synvinklar på det vi gjort idag för allt blev kanske inte tipp topp.

  Imorgon är jag ledig och då tänkte jag gå en promenad om det är fint väder, gå och simma och sen ska jag åka till malmö på eftermiddagen och träffa syrran en stund. Kul att åka ner, det är ju inte så himla långt och det går ju fort när det är motorväg hela vägen ner. Sen jobbar jag på onsdag där så jag måste åka hem på kvällen men ändå. En liten stund är bättre än inget=)

  Nu sitter jag och kollar på Hollywoodfruar. Jag bara älskar Maria, haha, gud vad snygg hon var på sitt bröllop. Jag gillar det verkligen. 

  I helgen ska vi åka till Göteborg och vara sånna där modeller för en dag. Det ska bli ruskigt kul tycker jag. Man blir sminkad och fotad gratis och sen får man köpa bilderna man vill ha. Det är jag Hanna, Hannas syrra och nu fick jag med mig Nettan också. Ska bli ruskigt skoj tycker jag. Jag har dock inte kommit på vad jag ska ha på mig på bilderna. Ska testa lite kläder ur min garderob och tänka vad som blir bra på bild och vad som inte passar så bra. Oj oj oj vad kul det ska bli. Va längesen man blev fotograferad sådär, fast nu är det av proffs så det ska bli spännande att se vad dom säger.

  Här är ett sätt att få gratis premium till spotify om ni vill. Claes har hittat det så man värvar sex stycken eller något sånt och sen får man det. Skönt att slippa reklamen och så=) http://www.gratispremium.com/?ref=93863.
Jag är inte så insatt men ni kan läsa själva=)

  Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Becko

Fasen så roligt =) Jag skulle också vilja åka och ta massa fina kort. Men det får väl bli lite senare när man känner sig "hemma" igen i sin kropp. haha!!

2010-04-12 @ 22:20:42
URL: http://denlillakotten.blogg.se/
Postat av: Felicia

Hihi, du får ju ta och lägga ut bilderna sen :D

2010-04-15 @ 22:05:51
URL: http://whentearsstops.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0