Vilken dålig uppdatering!

  Ja du, det har varit lite dålig upptadering på siståne men men. Jag har varit lite bissy! hehe.

  Igår jobbade jag hela långa dagen och sen gick jag hem och gjorde helstekt kyckling i ugn och den blev så jäkla god. Mums mums, alltid kul att prova lite nytt och krydda lite annorlunda. Sen mötte jag Hanna på harrys och det var quiz som gällde. Gick käpp rätt åt skogen för oss igår. Kunde knappt någonting.

  Idag har vaknade jag av ett två sms. Ett från Erika och ett från chefen. Erika har varit sjuk hela veckan i maginfluensa stackaren. Hon trodde hon var bättre men inatt hade hon mått kass igen så jag hoppade in och jobbade för henne. Det gick bra och jag har fått en del grejer gjort idag. Jag slutade vid fem men i brist på annat stannade jag kvar och höll Nettan sällskap. Claes är på hockey i Jönköping idag så jag var ensam hemma och då behöver man inte stressa hem. Sen kom Nettan på den briljanta idén att hon skulle följa med mig hem och käka och mysa framför tv och hålla mig sällskap ett tag. Det var ruskigt trevlig. Vi mixtrade till en liten wookmåltid och jag fick reda på att hon jobbat på en wookrestaurang i Spanien. Haha, så oväntat! Jag visste att hon bott i Spanien ett tag men jag visste inte redigt vad hon hade gjort där. Kul kul! Maten blev kanongod och man får ju passa på att äta wook när inte Claes är hemma för han gillarna inte "varma grönsaker"! HUR KAN MAN INTE GILLA DET????!!! Grrr... I alla fall. Nettan has left the building och Claes dröjer nog tills han kommer hem så nu ska jag sätta på första avsnittet av Desperate Houswifes. Jag har sett lite på säsong ett men sen har jag bara halkat efter, sett ett avsnitt lite då och då men nu ska jag sätta igång och se alla säsongerna. JIHOOOO! Becko har sagt att det ska vara så himla bra och jag tror henne för jag vet att jag tyckte om det i början men sen hann jag inte titta.

  Så nu lägger jag mig till rätta i soffan och slår på denna underbara serie!

  God natt

Kommentarer
Postat av: Per Lövgren

Håller med! Riktigt dålig uppdatering! Far & Mor

2010-04-10 @ 15:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0