Torsdag fast det känns som fredag...

  God kväll gott folk!

  Sitter och har lite magknip för tillfället men det är nog mest Claes fel. Han gav mig ett påskägg i förskott i tisdags men då åt vi inte så mycket men ikväll har det blivit mer av den varan just för att det känns som att det är fredag. Han hade gått runt i hela stan och letat efter mina favoritgodisar som dom har slutat sälja på hemmakväll. Salta K om ni vet vad jag menar. Annars ser ni dom nedan.



  Har käkat en massa massa massa nu ikväll och därför sitter jag och har magknip för tillfället!
  Igår va vi på quiz och det gick ganska bra fast vi kom aldrig på prispallen. Kom precis under som vanligt. Hade 19 poäng och dom som kom trea hade 20. Suck suck, men bättre lycka nästa gång tror jag!

  Idag har jag jobbat nästan hela dagen lång, från 12-18.10 men det har gått jättesnabbt för det har varit kalasmycket folk hela tiden och det är alltid roligt då. Ska jobba lördag med så då hoppas jag att det är lika mycket folk då.

  Igår blev jag väldigt överaskad. Claes hade frågat mig flera dagar i rad vad jag önskade mig i födelsedagspresent och jag sa att jag ville ha presentkort på ett par vårskor som jag hade kikat ut på Nilsson men det var ju för sent att köpa dom i maj för då är det ju sommaren som kommer runt hörnet. Så när jag stod där på jobbet så kommer min älskling in med ett presentkort och säger att här har du en födelsedagspresent i förskott och gissa om jag blev glad. Trodde verkligen inte att jag skulle kunna köpa de där skorna! JIPPIIIIII!!!! Äntligen har jag ett par ruskigt snygga vårskor alltså=)


Snygga va!!!! Hehe=)

  Nu ska jag umgås lite med min kära man. Har snackat i telefon nästan hela kvällen här så det är dags för lite kvalitetstid med honom med. Imorgon är man ledig med och det ska bli skönt. Tänkte gå och träna imorgon och kanske gå ut och gå en sväng om vädret tillåter!

  Kram kram på er


Kommentarer
Postat av: Becko

Fasen vilka nice skor du har köpt =)



Hoppas vi ses något i helgen..



Kramkram

2010-04-02 @ 11:12:30
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0