Tacofrukost!

  Godkväll allesammans!

  Sitter här i godan ro och har precis kikat klart på Sveriges historia och halva Familjen Bernadotte. Halva familjen Bernadotte för att jag somnade efter en liten stund. Var lite trött så det gick inte att hålla ögonen öppna. Det var rätt intressant men det gick bara inte. Sveriges historia var i alla fall bra. Jag gillar sånna där historieprogram och att läsa om sånna där uppgrävningar och arkiologi. Det är spännande tycker jag allt.

  Igår kväll när vi skulle sova var vi lite hungriga båda två så vi började prata om mat och sen kom vi in på tacos. Claes kom med den briljanta idén att vi skulle käka på Raska kocken (ett lunchställe vi högskolan) som har Tacotorsdag varje torsdag. Jag skulle börja jobba vid 12 så vi fick skippa frukosten och åka innan jag började jobba. Det var ruskigt mumsigt. Sen åkte jag till jobbet och obbade en sväng. Lite sleten fortfarand, känner mig inte riktigt frisk ännu men jag hoppas att sömnen inatt kan göra att jag bli pigg och glad imorgon.

  Nu sitter jag och slökollar på Full frys och tittar på en rolig sida som Claes kompis hittade. Någon sida från Kina där dom har fri frakt över hela världen. Det är lite som Coolstuff. Här ska ni se=) http://www.dealextreme.com/

  På den här sidan kan man också hitta himla roliga grejor. Jag har aldrig köpt något men det ser så jäkla kul att kika=) http://www.worldwidefred.com/shoponline.htm. Finns allt möjligt!

  Imorgon blir det jobb igen och sen vet jag inte riktigt vad som händer. Det är ju valborg men jag jobbar stängning så vi får se vad man hittar på efter det. Det blir ju lite sent för att göra något sen. Men vi får se vad som händer helt enkelt!

  Tjo flöjt!=)

Kommentarer
Postat av: netzki

Fan att jag missade båda dem programmen som jag har velat se hela veckan. Men men. finns väl på nätet? ha det så bra på jobbet imorgon!

2010-04-29 @ 23:25:50
URL: http://jeanettenordgren.blogg.se/
Postat av: Sophie

Full Frys! Det var längesen"!

2010-04-30 @ 15:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0