Tack tack=)

  Tack för alla fina komentarer. Jag är rätt nöjd själv faktiskt! Kul att ha lite sånna bilder tycker jag allt. Idag hade jag ställt kl på 9. Tänkte jag skulle upp och gå ut och gå en sväng innan jobbet. Men fy fan vad jag inte ville vakna idag. Snoozade till kl 10 innan jag gick upp. Sen ringde Nettan och undrade var katten jag var någonstans. Jag skulle börjat vid 10 idag men det hade jag missat helt. Hade ändå kopierat jobbschemat men ibland missar man att få tider eller kolla schemat på jobbet för det kan ändras lite då och då. Såg att jag skulle jobba lördag en annan tid med nu så det ska jag skriva upp här hemma=). Får kolla där varje dag så man inte missar något. 

  Vi hade en ny praktikant idag, en sån från komunikatörsskola. Hon var jättetrevlig och superbra tycker jag, det första intrycket man fick i alla fall. Fixade till mugghyllan snyggt och prydligt idag. Jag gick och plockade på kök, och fick upp en hel del. Sen när alla gått hem så stod jag i kassan och fixade vår produktinfo pärm. Tog bort gamla produkter som vi inte har längre och satte dit nya, vissa har inte kommit ännu men de kommer snart. Det är kanon att ha den om någon frågar något om en viss produkt så finns den i pärmen så man kan berätta om den. Kanon!

  Imorgon är jag ledig och då blir det städning. Claes städade i fredags men vi beter oss som svin här hemma så det är lika skitigt igen. Så jävla trist! Sen tänkte jag antingen gå en långpromenad eller simma! Blir en heldag=)

  Tänkte jag skulle göra om min blogg. Alltså utseendet på den. Någon som vet någon som är bra på att fixa? Jag kan verkligen inte och har ingen aning om någonting med koder eller något sådant. Känner inte för att ha samma som gjorde förra gången, eller jag vet inte riktigt. Men Julia, om du läser det här, jag kan tänka mig att bara ha en sån head som du har på din om du inte tycker att jag härmas. Om du vill så får du gärna hjälpa mig med det?! Hehe. Fjäsk fjäsk fjäsk fjäsk=)

  Claes sitter enbart i en hockeytröja här jämte mig. Han är så nervös att det inte går att prata med honom. Det är Hv-Djurgården i sudden för tillfället. Spännande värre! 

  Hej svejs allesammans!
 

Kommentarer
Postat av: Becko

fy vad jobbigt det är när man har försovit sig.. Tur att du har nära till jobbet då =)



2010-04-20 @ 07:29:26
URL: http://denlillakotten.blogg.se/
Postat av: Lena Lövgren

Ändra inte bloggen! Jag tycker den är fin. Kram Mor

2010-04-20 @ 10:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0