Suck!

  Satt precis och kollade på lite kläder på internet som vanligt. Satt på Victoria Secrets hemsida och hittade en helt fantastisk sommarklänning med inbyggd Bh. Superhärlig! Sen gick jag över och kollade på Bh. Det skulle jag inte gjort. Vilken ångest man får! Jag som inte ens fyller ut en A kupa sitter här bakom skärmen och kikar på dom som har fantastiska bröst som verkligen fyller ut och pushas upp och fan och hans moster. Då får man ångest alltså. Och jag vet att det är så med allt här i livet, att det man inte har det vill man ha och det man har vill man inte ha. Så är det med allt från hår till tår. Men varför är det så? Varför kan man inte va nöjd med det man har. Jag ska inte säga att jag har dåligt självförtroende i övrigt, förr i tiden hade jag det men nu är jag ganska nöjd och glad faktiskt. Men det vore ju kul att kunna ha lite roliga underkläder och bh som man fyller ut någon gång ibland. Dom enda bh:arna jag fyller ut är dom där snobben och nalle puh bh:arna man köpte som första bh. Det suger lite grand men jag ska inte klaga. I alla fall, har en liten shoppinglista där som jag är ruskigt sugen på, det inkluderar faktiskt en bh med en massa massa push. Hehe. Men det är nog jäkligt svårt att beställa hem sånt. Måste nästan prova. Men jag behöver verkligen nya underkläder för det är sånt jag aldrig prioriterar enbart på grund av att det känns som att det inte är någon idé att prova något för det är ändå inget som passar! Därför kallar jag detta inlägget för SUCK!!!! Hehe.

  Idag har jag jobbat och stått i. Vi har hunnit med nästan en hel checklista vilket inefattade en hel A4 med things to do. Det känns ruskigt bra faktiskt. Sen när jag kom hem snackade jag lite med syrran en sväng och sen gjorde jag fajitas och det var ruskigt gott, men nu har jag halsbränna som fasiken. Var nog lite starkt.

  Nu sitter jag och kollar på hockeyn lite halft med Claes. Inte roligt att kolla på hockey med honom för han är så jävla sur hela tiden. Blev lite glad när Hv kvitterade till 3-3 men nu är han arg som ett bi igen när Djurgården gjorde 3-4. Inget roligt att va i samma rum knappt. Men jag förstår honom lite men det är inte kul att va slagpåse när det går dåligt för ett lag. Eller det är jag väl kanske inte men det är ju lite mig det går ut över.

  Nu ska jag pussa lite på honom så han kanske blir lite gladare. Fast då kanske han bara knuffar bort mig=) Hehe. Han är rätt inne i matchen om man säger så!

  Här kommer lite nostalgi för er som minns musiken på 90 talet=) Hehe. Hörde denna härom dagen och blev alldeles lycklig!




  Ha det fint alla glada=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0