Snart quiz!

  Skulle bara uppdatera lite=) Har jobbat och vi har byggt om hela massa på kök idag så det är sådär ruggigt fint. Sen när jag slutade kikade Hanna in och behövde smakråd på skor så jag hängde med henne och hittade ett par skitsnygga som jag själv ville ha. Sen gick jag tillbaks till jobbet en stund för jag kände att jag inte sa hej då rejält till Erika. Sen ringde Claes och sa att han var på väg till jkpg för att kolla på Hockey. De gjorde ett arbete om Hv nu precis och så när dom skickade det till honom dom intervjuat skerv dom och frågade om biljetter och sen hade han kontaktat dom och sagt att det fanns 2 biljetter som dom drog på sturt. Så då kände jag att det va trist att laga mat så jag väntade på Erika tills hon hade slutat jobba och så åkte vi och köpte thai mat. ASGOTT var det. Dom brukade köpa i en liten rutten stuga ute vid nya idrottshallen. Jag har aldrig tänkt på det stället för att det såg så skabbigt ut men fy fan vad gott det var. Där ska vi käka hädanefter alltså!

  Nu ska jag dra iväg på quiz men jag bjuder på en till video från britains got talent. Det här är också helt galet! Ser inte mänskligt ut=)



  Visst är det sjukt?!!!!

  Önska mig lycka till nu! Hej svejs

Ps. älskar denna snubben! Vilken härlig kille!


  Vilken härlig lirare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0