Skön promenix i solen!

  Nu har vi precis kommit hem från en underbar promenad i solskenet uppe på galgberget. Helt underbart och jag bara njöt! Vet inte om Claes njöt så mycket men jag fick med mig honom i alla fall. Älskar när man går och bara kan andas in frisk luft och bara njuta av att solen värmer i ansiktet. Underbar dag helt enkelt. Vi ska snart åka iväg och kika på handboll. Har inte varit på en enda match i år. Dålig stil men ändå! Nu är dom i slutspel Drott så nu måste man ju kolla, plus att det är i den nya hallen och där har vi inte varit ännu. Det ska bli lajbans!

  Igår hände det inte mycket alltså. Jag var helt slut efter jobbet så jag låg kvar i soffan hela kvällen och tittade på Desperate Houswifes. Man kan inte sluta när man väl har börjat kolla. Det var inga särskilt bra program på tv igår heller tycker jag inte. Runt 8 tiden kom vi på att vi kanske skulle äta något. I brist på inspiration om vad vi skulle laga för något kom jag på att jag var sugen på revben. Jag gav mig iväg i bilen och åkte mot högskolan och Maxi. Där fanns det inga kvar så jag fortsatte mot Eurostop och coop, men där fanns det inga heller. Till slut åkte jag till Citygross och där fanns det kvar 2 påsar revben så jag tog båda=). Mums mums. Sen tog jag mozzarella för jag var så grymt sugen på det, men när jag kom hem var det inte alls samma mozzarella som det brukar vara. Den var inte alls god så jag sket i att äta upp den. Dom hade väldigt gott godis på Citygross också! Haha, SALTA K fanns det så jag kunde inte låta bli att ta några stycken i en påse och det var inte dumt alls. Dom hade sånna där aphuvuden också och dom har jag inte sett på mycket länge. Ni kommer väl ihåg aphuvuden i röd, grön, gul och orange färg. Supergoda så jag tog en i varje färg av dom också! Hehe, mums mums!

  Ikväll blir det nog lugnt också, vi ska åka och handla efter handbollen och sen blir det nog soffligg och tv tittande. Kanske kan få se något avsnitt av DH ikväll också! =)

  Hej svejs allesammans!

Kommentarer
Postat av: Becko

haha.. OM jag kommer ihåg aphuvuden? jag kommer aldrig glömma dem... Det röda aphuvudet som du satte i halsen på en fotbollsmatch.. hähä!!

Alla trodde att du skojjade men det var ju allvar :P



Kraaam

2010-04-11 @ 18:12:06
URL: http://denlillakotten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0